Druk weekend

Druk weekend

Harde werkers

Weer een druk weekend, met zaterdag en zondag activiteiten. Zaterdagochtend stonden enkele van onze leden plus aanhang bij de Maasvlakte om zich aan te sluiten bij de overige vrijwilligers voor de beach-clean-up (bericht NOS) een initiatief van Ocean Initiative en bij de Maasvlakte georganiseerd door de Reddingsbrigade en lokale surfers. Er werd flink wat vuil opgeruimd met als hoogtepunt een flink stuk van een vissersnet dat onze groep terug heeft gesleept (waar is die 4×4 als je ‘m nodig hebt..). Samen met 39 vuilniszakken en overige rommel een flinke berg puin voor twee uurtjes werk. Na het opruimen natuurlijk ook de zee op en na wat golven te hebben gepakt voldaan naar huis.

bron: rrb.nu

Tocht op de Bernisse

Aan de Bernisse

Op zondag de eerste tocht (na de pannenkoekentocht) op de Bernisse. 11 leden stonden in de regen de kajaks en kano op te laden. Gelukkig liet het zonnetje zich gedurende dag ook af en toe zien. Onverwacht troffen de vaarders een verlaten beverburcht aan. Uiteindelijk werd er zo’n 17KM gevaren.

Ed, Willem! Zijn jullie thuis?