Lekko Activiteitenprogramma 2017

Lekko Activiteitenprogramma 2017

Erop uit!

Het nieuwe jaar is inmiddels alweer bijna één maand oud.
De hoogste tijd dus om de kennis te nemen van de seizoensplanning van de nieuwe Lekko-activiteiten.
Op dit overzicht staan vooralsnog alléén de data en de geplande tocht / activiteit. Uiteraard is dat géén belemmering om ze tóch alvast in jullie agenda’s te noteren en reikhalzend uit te kijken naar de start van het lekkere vaarweer.

De uitgebreide tochtbeschrijvingen (inclusief tochtlengte e.d.) volgen binnenkort.

Let op: Voor alle toertochten geldt een vertrektijd van 09.00 uur vanaf het clubgebouw, tenzij anders aangegeven op de intekenlijst op het whiteboard in de kantine. In verband met opladen van de boten graag een half uur vóór vertrek aanwezig zijn bij het clubgebouw.

Tot gauw, óp of bíj het water, ín de kano of gewoon gezellig op een clubavond.

Tags: , , , , , ,