p.s. Laatste bericht: Ingelaste Klusdag

p.s. Laatste bericht: Ingelaste Klusdag

Zaterdag 19 december.

Op de valreep in 2015, hebben we in de kantine flink geklust (Fred , Casper, Jan S , René en ikzelf) om het verblijf voor het gehoor wat aangenamer te maken. Om op drukke momenten elkaar beter te kunnen verstaan, gaan we vandaag akoestiek verbeterende, geluidsdempende platen aanbrengen tegen het schuine dak.

Hiervoor heeft Simon een heuse steiger opgebouwd en hebben wij heel het interieur versjouwt, zodat wij overal veilig bij konden komen.

Na de hele ochtend plakken is het eindresultaat volgens Jan S erg goed geworden;
De echo en galm is een heel eind verminderd en daarbij ziet het er ook nog erg mooi uit.

We hopen dat het voor een ieder en vooral voor de wat slechter horende leden een grote verbetering is, zij daardoor ook een aangenaam verblijf hebben in de kantine en we ze vanaf nu wat vaker mogen begroeten op onze clubavonden en -activiteiten.

Ervaar het zelf op de Lekko Nieuwjaarsreceptie, donderdag 7 januari 2016.

Tot dan!
Erik

One Response

1. paul schreef:

Dat is een mooi initiatief! En we kunnen het prima uit proberen met de nj receptie