KOM LANGS

Kom vrijblijvend
proef varen in
kajak of canadees

Ben je benieuwd naar het varen in een kajak of canadees? Kom dan gerust proef varen op onze clubavond (elke donderdag vanaf 19.30). Een van onze ervaren leden neemt je dan mee op het water zodat je kunt kijken of kano- of kajak varen wat voor jou is.

Het is verstandig om van te voren aan te geven dat je komt.
Zo kunnen we rekening houden in de planning. Gebruik hiervoor het contactformulier op onze site.

Neem contact op

Aandachtspunten

De volgende zaken zijn van belang

ZWEMMEN

Ondanks dat je met een zwemvest (deze leen je van de vereniging) blijft drijven is het toch belangrijk dat je kunt zwemmen.

GEZONDHEID

Indien er gezondheidsklachten zijn waar de begeleider van moet weten geef dit dan voor het varen aan je begeleider aan.

KLEDING

Sport- of outdoorkleding volstaat. Let erop dat je geen katoen of wol draagt. Qua schoenen zijn oude sneakers een uitkomst of wanneer je ze hebt: waterschoentjes.

RESERVEKLEDING

Je zult niet snel omslaan, maar je mag nog niet varen met een spatzeil en daardoor zul je door het spatwater nat worden. Omkleden kan in onze kleedkamers.