De oosterse avond

De oosterse avond

Naast kanovaren hebben de meesten leden gemeen dat ze van lekkere bieren houden en van lekker eten. Tijd om naast de jaarlijkse pannenkoeken en snert eens wat anders te organiseren. Zo gezegd, zo gedaan. Op 25 januari konden 20 leden aanschuiven. Iris, Regina, Rene en Richard hadden heerlijk gekookt en gezorgd voor een uitgebreide keuze. Na een dankwoord van de voorzitter kon er gegeten worden. Er was meer dan voldoende en zelfs na de tweede ronde bleef er nog eten over. Maar daarmee was het nog niet gedaan, nee, er kwam ook nog een heerlijk toetje op tafel. Na eten nog wat drinken met de mannen, breitechnieken bespreken met de dames en rond twaalven met een goed gevulde maag weer naar huis! Kookteam; chapeau!

Het kookteam en de voorzitter.