Ons kent ons..of toch niet? De Pen deel 7

Ons kent ons..of toch niet? De Pen deel 7

Ons kent ons…of toch niet? De Pen deel 7

Beste Lekko-Leden,

Door Bert ben ik gevraagd om me voor te stellen aan de andere leden van Lekko .
Mijn naam is Jan Seijkens en ik ben lid van de vereniging sinds 2001.
Tot mijn 54 ste jaar heb ik in Schiedam gewoond en ben vanaf 1996 woonachtig in Barendrecht. Om de omgeving en mensen te leren kennen leek het me verstandig om me aan te sluiten bij een vereniging.  Na een proefvaart bij onze buren “de roeiers ” viel mijn keuze toch op het kajakken , een individueel gebeuren .

Het water heeft me altijd getrokken; 25 jaar heb ik aan sportduiken gedaan in binnen- en buitenland en lag veel “onder” water. Als bevelvoerder bij de Vrijwillige Brandweer in Schiedam was ik ook brandweerduiker . Hier is de keuze voor het sportduiken door ontstaan. Door lichamelijke omstandigheden moest ik er mee stoppen, maar wilde toch nog iets blijven doen .

Nu dus” op ” het water, met Rust , Ruimte en de Regelmaat van de peddels.
Op dit moment ben ik het oudst varende lid van de vereniging ( 74 jaar ) en hoop nog een aantal jaren actief te blijven bij Lekko .
Wel ben ik met Ali ( mijn vrouw ) veel “en route” met de caravan.
Dus als jullie mij een tijdje missen  zijn we samen op pad naar zonniger oorden .

Hierbij geef ik het stokje door aan Herman Offringa voor de volgende kennismaking .

Hartelijke Groet, Jan Seijkens

De Pen Jan Seijkens vakantie najaar 2012