Nieuwjaarsreceptie en nieuwe agenda

Nieuwjaarsreceptie en nieuwe agenda

lekko_30_jaar_logoDonderdag 8 januari was de eerste clubavond van het jaar en dat is traditioneel de nieuwjaarsreceptie. Met een hapje en een drankje kon er alvast worden vooruitgekeken naar het programma voor dit jaar. Tijdens de toespraak van de voorzitter werd er gewezen op een aantal zaken welke binnenkort spelen, zoals de wandelingen en zwembadtrainingen in januari en februari, maar ook de ALV op donderdag 19 februari. Wat verder in de toekomst ligt de viering van het 30 jarige bestaan van onze vereniging. In oktober zal er een feestelijke avond worden georganiseerd om stil te staan bij dit heugelijk feit.
Voor alle aanwezige leden lag een kopie van de toeragenda klaar en voor diegene die de receptie hebben moeten missen liggen er nog enkele exemplaren klaar en ook tijdens de ALV zijn er kopieën beschikbaar.
Voor wie niet kan wachten zijn er natuurlijk ook de digitale varianten beschikbaar. De uitgebreide toergids is on-line te zien, maar ook als PDF te downloaden. De korte lijst is als PDF te downloaden.

Voor iedereen die wij niet persoonlijk een goed 2015 toe konden wensen;
Namens het bestuur van Lekko een gezond 2015 en dat iedereen veel op het water mag vertoeven.