Zaterdag 18 april Open Dag

Zaterdag 18 april Open Dag

sportweekZoals elk jaar organiseert Kanovereniging Lekko tijdens de Nationale Sportweek haar Open Dag. Deze valt dit jaar op zaterdag 18 april en zoals het er nu uitziet wordt het een aangename dag. Geintresseerden kunnen een kijkje komen nemen, zich laten informeren over kano en kajakvaren of varen in een canadees (kano) of kajak. De Open Dag begint om 13u en eindigt rond 17u. Je vindt Lekko aan de Noldijk in Barendrecht.
Voor de bezoekers die ook willen varen vragen wij of zij zich van te voren aan willen melden (stuur een e-mail naar ikwilmee@kv-lekko.nl), verder is het verstandig een regenbroek mee te nemen.

Zaterdag geen tijd? Kom gerust op onze clubavond langs. Deze zijn elke donderdag vanaf 19.30.

Tags: , , , , , ,