Fotoreportage Blauwe Verbinding

Fotoreportage Blauwe Verbinding

De “Blauwe Verbinding” in beeld; de héle route.

Behalve dat we met eigen ogen de nieuwe kanoroute van de “Blauwe Verbinding” hebben kunnen aanschouwen, is onze primeur ook vastgelegd voor het nageslacht.
Met dank aan onze ad-hoc-huisfotograaf Annelies, is heel leuk in beeld gebracht hoe wij Lekko’ers onze vereniging, de Blauwe Verbinding en de kanosport in het algemeen hebben gepromoot op deze mooie, zonovergoten zaterdag.
Het was een gezellige dag waar saamhorigheid de boventoon voerde.
De foto’s spreken voor zich; Top!!

Tags: , , , , , , , ,

2 Responses

1. Joachim Keppel schreef:

M,
    Heeft u informatie over kanotochten in en om Rhoon?
    Wij willen komende zomer graag in dit gebied varen en willen mogelijkheden kennen. Kunt u ons hierbij helpen?

Hartelijke groet,

Joachim Keppel, kanovereniging Never dry.

2. KV Lekko schreef:

Beste meneer Keppel, dank voor uw reactie.
    Ik stuur uw vraag door naar het Hoofd Toercommissie, hij zal u nog even verder berichten in een persoonlijke bericht.
    Met vriendelijke groeten,
    Redactie Website KV Lekko